Kremlerle, şampuanlarla geçecek bir hastalık değil bu. Bu hastalığı içten ve kökten çözmeniz gerekiyor. Kandida diyetini araştırın. Bu hastalığın sebebi bağırsaklarınızdaki zararları bakterilerdir. en az 5 ay boyunca sütlü ürünler (yoğurt, kefir, peynir, sütlü tatlılar gibi.) tüm şekerli yiyecekler, unlu besinler (açma, ekmek, kurabiye vs) nişastalı sebzeler, patates, fasulye gibi, yumurta, pirinç, bulgur. yemeyeceksiniz. zorlu bir diyettir. çünkü bu diyeti aç kalarak yapmanız lazım. günde 2 öğün beslenmeniz lazım. bakterilerle savaşmak için sarımsak, soğan, hindistan cevizi ile de destekelemek gerekiyor. Ben bu diyeti yaparak 12 yıllık sivilcelerimden ve egzamalarımdan kurtuldum. ilaçlara falan boşuna para vermeyin candida diyeti yaparak nokta atışı yapın.