vallaha hocam benimde kullanmadığım şey kalmadı son çare bende bunu alacağım inşallah bendede etkili olur. İlginç birşekilde bunu kullanan HERKES memnun saç dökülmesi yaptımı sizde?
Hocam 3 ay önce aldım ben şampuanı, hala aynı aldığım duruyor çok nadir kullanıyorum, genelde farklı normal şampuan kullanıyorum yine. İlk kullanmamdan itibaren birden kesti gerçekten çok işe yaradı. Ara ara çok çok az oluyor tabi, o zaman yine kullanıyorum o şampuanı rahat bi 2 3 hafta götürüyor gerçekten. Saçta bitti ama şimdi kaşıma sıçradı, onuda o şampuanla yıkıyorum artık.