hocam kortizollu losyon kullanmaktan iyidir ara ara kullanmakta sıkıntı olmaz internetten sipariş vereyim inşallah banada deva olur. Birde hocam saç dökülmesi yaptımı sizde ?
Yok hocam dökme yapmadı bende.
bende de yıllardır var en sonunda bu çare oldu 1 hafta kullanma geri eski haline dönüyor tavsiyem sürekli bununla değil de yanına bir katkısız besleyici bitkisel şampuan daha bulun dönüşümlü olarak günlük yıkayın inşallah ter temiz olur saç derisi
Eski haline dönmedi benim hiç, çok az bi şekilde gösteriyor kendini ama kullanmadan önce saç derim taş gibiydi valla. Şimdi 2 3 hafta kullanmayayım o kadar kötü olmuyor sadece ön kısımlarımda ufak ufak beliriyor, akşamına yıkıyorum h&s ile düzeliyor hemen.