ensygmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 3 ay önce aldım ben şampuanı, hala aynı aldığım duruyor çok nadir kullanıyorum, genelde farklı normal şampuan kullanıyorum yine. İlk kullanmamdan itibaren birden kesti gerçekten çok işe yaradı. Ara ara çok çok az oluyor tabi, o zaman yine kullanıyorum o şampuanı rahat bi 2 3 hafta götürüyor gerçekten. Saçta bitti ama şimdi kaşıma sıçradı, onuda o şampuanla yıkıyorum artık.
hocam kortizollu losyon kullanmaktan iyidir ara ara kullanmakta sıkıntı olmaz internetten sipariş vereyim inşallah banada deva olur. Birde hocam saç dökülmesi yaptımı sizde ?