Herkese ücretsiz değil yeni kimliği ve ehliyeti olanlar için birleşim ücretsiz.
eski kimlik olanlar veya ehliyeti olanlar yine kimlik yenileme bedeli alınacaktır.
Son dakika: Kimlik ve ehliyet BİRLEŞİYOR ( ÜCRETSİZ )
33
●1.001
- 19-09-2020, 04:43:08Hocam benim yeni ehliyet kayboldu. Acaba fiziki olarak lazım mı yoksa sistem üzerinden mi hallediyorlar? Bilginiz var mı?SMHMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2020, 10:16:33AdministratorAdamlar iki kart birden taşıma diye ücretsiz olarak kimliğinin içine ehliyeti yüklüyorlar sadece kimlik hem ehliyet hem nüfus cüzdanı olarak kullanılıyor yine de yaranamıyorlar ilginç 😁ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2020, 11:59:17Uygulama çok güzel beğendimCoskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam konuya balıklama atladım
Haberlerde görünce öğrendim.
Sonra mesajı düzenleyecektim. - 19-09-2020, 12:14:38oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman ücretsiz olmasının bir mantığı yok, zannediyorum ki yeni alanlar dışında yeni ehliyete sahip kimse yokturdur.


