• 18-09-2020, 23:48:57
    #19
    phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kötüymüş 3-4 ay aşırı yogunluk olacak demektir. Hemde corona dönemi
    hocam aciliyeti olan bir işlem değil Muhtemelen en az 3 yıl belki daha fazla süre verecekler ama gelde anlat
  • 19-09-2020, 01:01:33
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Niye ehliyet yeniledik o zaman, bazen anlam veremiyorum.

    https://www.youtube.com/watch?v=aieoknxJpwg
  • 19-09-2020, 01:02:08
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Hopeless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende yeni kimlik yok eskisi var ama yeni ehliyet var, şimdi gidip direk ikisinin birleşimi ni mi alacağım ;
    Hocam siz kimliği ehliyete aktartın
  • 19-09-2020, 01:30:32
    #22
    bu pandemi sürecinde inşallah nüfus müdürlüğüne gitmemiz istenmez.
  • 19-09-2020, 01:32:30
    #23
    Bende yeni yapacaktım kimlik ve ehliyet ikiside eski iyi oldu hepsini bir arada çıkarırız.
  • 19-09-2020, 01:35:56
    #24
    İkiside eski versiyon bende. İkisini de yenilemem mi gerekiyor?
  • 19-09-2020, 01:35:59
    #25
    Ücretsiz olması güzel.
  • 19-09-2020, 01:47:10
    #26
    Burakozdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimliğim kırıldı ehliyeti her yerde gösteriyorum. o kadar dandik kimlik yapmışlar ki cüzdanın içinde kırılmış
    hocam para bol olabilir mi cüzdan da ondan kırılmıştır yoksa benim ehliyet kimlik banka kartları mübareklere hiç birşey olmuyor
    TheOrder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu pandemi sürecinde inşallah nüfus müdürlüğüne gitmemiz istenmez.
    hocam geçen sene kimlik yenilemek için gittim türkten çok suriyeli vardı valla nufus müdürlüğündeki memurlar bile illallah etmişti türkçe bilmiyorlar yanlarında küçük çocuk yarım yamalak biliyor derdini anlatamıyor stres oluyorlar o stres ister istemez memura geçiyor sonra ondaki stres bir sonraki müşteriye derken herkesi strese sokuyorlar. bu kimlik anımdı 2 ay öncede ehliyet çıkarttım bomboştu online randevu sistemi var pandemi dolayısı ile gelen de pek yoktu iyi geçti son gidişimde eğer ki yeni kimlik ve yeni ehliyet şartı koyduysalar kısa bir onay işlemi ile gidilmeden yapılabilir ama elimizde kalan ehliyetin toplanması gibi durum olur mu yada sistem e devlet üzerinden yapılacak kadar basit olur mu bilemedim.
  • 19-09-2020, 01:49:41
    #27
    silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam para bol olabilir mi cüzdan da ondan kırılmıştır yoksa benim ehliyet kimlik banka kartları mübareklere hiç birşey olmuyor

    hocam geçen sene kimlik yenilemek için gittim türkten çok suriyeli vardı valla nufus müdürlüğündeki memurlar bile illallah etmişti türkçe bilmiyorlar yanlarında küçük çocuk yarım yamalak biliyor derdini anlatamıyor stres oluyorlar o stres ister istemez memura geçiyor sonra ondaki stres bir sonraki müşteriye derken herkesi strese sokuyorlar. bu kimlik anımdı 2 ay öncede ehliyet çıkarttım bomboştu online randevu sistemi var pandemi dolayısı ile gelen de pek yoktu iyi geçti son gidişimde eğer ki yeni kimlik ve yeni ehliyet şartı koyduysalar kısa bir onay işlemi ile gidilmeden yapılabilir ama elimizde kalan ehliyetin toplanması gibi durum olur mu yada sistem e devlet üzerinden yapılacak kadar basit olur mu bilemedim.
    Geçen sene ikisini de yenilemiştim. hem ehliyet hem kimlik yeni. Nüfus memurunun tavrını da çok iyi hatırlıyorum. Sanki ben zorla yaptırıyormuşum bu işi gibi bir havalardaydı bir daha bir daha gitmek çok saçma olacaktır. keşkeaçık alanlara otomat koysalarda ehliyeti içine atınca kimliğe bilgi aktarma sistemi yapsalar herkes istediği saat gidip yapsa.