kimliğim kırıldı

ehliyeti her yerde gösteriyorum. o kadar dandik kimlik yapmışlar ki cüzdanın içinde kırılmış
hocam para bol olabilir mi cüzdan da ondan kırılmıştır yoksa benim ehliyet kimlik banka kartları mübareklere hiç birşey olmuyor
bu pandemi sürecinde inşallah nüfus müdürlüğüne gitmemiz istenmez.
hocam geçen sene kimlik yenilemek için gittim türkten çok suriyeli vardı valla nufus müdürlüğündeki memurlar bile illallah etmişti türkçe bilmiyorlar yanlarında küçük çocuk yarım yamalak biliyor derdini anlatamıyor stres oluyorlar o stres ister istemez memura geçiyor sonra ondaki stres bir sonraki müşteriye derken herkesi strese sokuyorlar. bu kimlik anımdı 2 ay öncede ehliyet çıkarttım bomboştu online randevu sistemi var pandemi dolayısı ile gelen de pek yoktu iyi geçti son gidişimde eğer ki yeni kimlik ve yeni ehliyet şartı koyduysalar kısa bir onay işlemi ile gidilmeden yapılabilir ama elimizde kalan ehliyetin toplanması gibi durum olur mu yada sistem e devlet üzerinden yapılacak kadar basit olur mu bilemedim.