hocam para bol olabilir mi cüzdan da ondan kırılmıştır yoksa benim ehliyet kimlik banka kartları mübareklere hiç birşey olmuyor
hocam geçen sene kimlik yenilemek için gittim türkten çok suriyeli vardı valla nufus müdürlüğündeki memurlar bile illallah etmişti türkçe bilmiyorlar yanlarında küçük çocuk yarım yamalak biliyor derdini anlatamıyor stres oluyorlar o stres ister istemez memura geçiyor sonra ondaki stres bir sonraki müşteriye derken herkesi strese sokuyorlar. bu kimlik anımdı 2 ay öncede ehliyet çıkarttım bomboştu online randevu sistemi var pandemi dolayısı ile gelen de pek yoktu iyi geçti son gidişimde eğer ki yeni kimlik ve yeni ehliyet şartı koyduysalar kısa bir onay işlemi ile gidilmeden yapılabilir ama elimizde kalan ehliyetin toplanması gibi durum olur mu yada sistem e devlet üzerinden yapılacak kadar basit olur mu bilemedim.
Geçen sene ikisini de yenilemiştim. hem ehliyet hem kimlik yeni. Nüfus memurunun tavrını da çok iyi hatırlıyorum. Sanki ben zorla yaptırıyormuşum bu işi gibi bir havalardaydı

bir daha bir daha gitmek çok saçma olacaktır. keşkeaçık alanlara otomat koysalarda ehliyeti içine atınca kimliğe bilgi aktarma sistemi yapsalar

herkes istediği saat gidip yapsa.