Gayet iyi olmuş. Şu kısmı anlamadım, kimlik ve ehliyet eski diyelim, bunları yenisine geçirip en son mu bu işlemi yapacağız, yoksa yenilemeye gerek duymadan direkt buna geçebilecek miyiz?