oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
'Pazartesiden itibaren, yeni tip sürücü belgeleri Türkiye genelinde Nüfus Müdürlükleri'nden randevu alınmak suretiyle yeni nesil kimlik kartlarına yüklenmeye başlayacaktır. Bu işlem için; sürücü belgesindeki bilgilerin yüklenmesi için herhangi bir ücret alınmayacak

not: benim anladığım kimliğe ehliyeti yüklemek için ehliyetinizinde yeni olması lazım imiş.

O zaman ücretsiz olmasının bir mantığı yok, zannediyorum ki yeni alanlar dışında yeni ehliyete sahip kimse yokturdur.