Herkese ücretsiz değil yeni kimliği ve ehliyeti olanlar için birleşim ücretsiz.
eski kimlik olanlar veya ehliyeti olanlar yine kimlik yenileme bedeli alınacaktır.
Hocam benim yeni ehliyet kayboldu. Acaba fiziki olarak lazım mı yoksa sistem üzerinden mi hallediyorlar? Bilginiz var mı?