ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde her şey sürekli değişiyor.
Yeni ekonomi paketi
Yeni eğitim paketi
Yeni kalkınma paketi...

Kimlik daha yeni sisteme geçildi daha neyi değiştiriyoruz ..
Adamlar iki kart birden taşıma diye ücretsiz olarak kimliğinin içine ehliyeti yüklüyorlar sadece kimlik hem ehliyet hem nüfus cüzdanı olarak kullanılıyor yine de yaranamıyorlar ilginç 😁