Bizde her şey sürekli değişiyor.
Yeni ekonomi paketi
Yeni eğitim paketi
Yeni kalkınma paketi...
Kimlik daha yeni sisteme geçildi daha neyi değiştiriyoruz ..
Adamlar iki kart birden taşıma diye
ücretsiz olarak kimliğinin içine ehliyeti yüklüyorlar sadece kimlik hem ehliyet hem nüfus cüzdanı olarak kullanılıyor yine de yaranamıyorlar ilginç 😁