• 10-09-2020, 03:11:30
    #82
    FENERBAHÇE kazandırır .

    3 Temmuz şike kumpası olduğu sene de kar etmiştim bu senede ediyorum.

    Bende 10k + dayım.
  • 10-09-2020, 08:03:39
    #83
    ^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    FENERBAHÇE kazandırır .

    3 Temmuz şike kumpası olduğu sene de kar etmiştim bu senede ediyorum.

    Bende 10k + dayım.
    Maşallah iyi para hocam tavan yapmalara devam
  • 10-09-2020, 09:43:04
    #84
    Fanatik Fenerbahçeli olarak yıllardır yüzüm bir kere bile takımım sayesinde gülmemiş olsa da sizin adınıza oldukça sevindim. Güzel günlerde kullanmanızı dilerim
  • 10-09-2020, 09:45:53
    #85
    robben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fanatik Fenerbahçeli olarak yıllardır yüzüm bir kere bile takımım sayesinde gülmemiş olsa da sizin adınıza oldukça sevindim. Güzel günlerde kullanmanızı dilerim
    çok teşekkür ederim hocam
  • 10-09-2020, 13:01:34
    #86
    Hayırlısı olsun hocam, gerçekten kısa vadede iyi kazanç. Bi ara fenere bende 7 tlyken girmeyi düşünmüştümde sonra 14 tl olmuştu o treni kaçırdım diye üzülüyordum. Siz gerçekten iyi yakalamışsınız tebrik etmek gerek kısa vadede büyük kazanç için...
  • 10-09-2020, 13:07:40
    #87
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artışın sebebi bankalar ile olan kredi vade anlaşmaları bankalar kulüplerin borçlarını 10 sene erteleyecek yani GS, FB, TS, BJK bütün hepsi bankalara olan borçlarını 2030 senesinde ödemeye başlayacak.
    Birşey sorucsm pek bilgim yok da acun ilicalinin aldiği takımın hisse senedi varmi acaba satisi
  • 10-09-2020, 14:13:30
    #88
    SosyalHesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birşey sorucsm pek bilgim yok da acun ilicalinin aldiği takımın hisse senedi varmi acaba satisi
    4 büyük kulüp haricinde yok diye biliyorum hocam
  • 10-09-2020, 14:22:44
    #89
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkemizde ne helal?
    Helal-haramlığa ülke bazında bakıyosan sana herşey helal devam.
  • 10-09-2020, 15:06:31
    #90
    spor hisseleri çakıldı..
    bu konuyu açtığımda 20k ile çıktım, şimdi hesaplıyorum 17k

    3k para çöp olacaktı.

    kesinlikle bulaşmayın