robben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fanatik Fenerbahçeli olarak yıllardır yüzüm bir kere bile takımım sayesinde gülmemiş olsa da sizin adınıza oldukça sevindim. Güzel günlerde kullanmanızı dilerim
çok teşekkür ederim hocam