• 07-09-2020, 20:49:29
    #46
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim davranışlarım yakışmıyor diyorsunuz ancak 4.5 Milyon işçi Türkiye'ye yakışıyorsa sizlere de helal olsun. Sadece Demogoji yapıyorsunuz.
    Hocam bende portakalı sevmiyorum parazit mi oluyorum?

    Ben size a diyorum siz b diyorsunuz.

    Neyse hocam ben daha yazmayacağım size.
  • 07-09-2020, 20:50:16
    #47
    adam farklı bir tarz yarattı ve dediği gibi rakipsizdi umarım bir gün geri döner.
  • 07-09-2020, 20:55:01
    #48
    Bence bu tip konular siyasete girdiği için kavgaya sebep oluyor forumda yasak olması gerekir seviyeyi düşüyor..
  • 07-09-2020, 21:05:59
    #49
    genel olarak muhalif olmasam da muhalif gazetecilerin gözaltına alınması, iyi spikerlerin medyadan el çektirilmesi ileriye değil geriye gittiğimizin göstergesi.

    Sosyal medya dan bu tarz gazetecilere destek vermeliyiz bence
  • 07-09-2020, 21:20:11
    #50
    Gerek yok böyle şeylere
  • 07-09-2020, 21:35:02
    #51
    iyi olmuş gittiği + bu kanallarda kapansa iyi olur.
    ahaber
    fox
    atv
    halk tv
    ulusal kanal

    al birini vur ötekine.
  • 07-09-2020, 22:15:04
    #52
    Tarafsız konuşan birisiydi. Gittiğine üzüldüm.
  • 07-09-2020, 22:19:30
    #53
    kaç senedir sadece fox'un haberlerini izlerdim.
    gayet güzel sunuyordu.
    hayırlısı
  • 07-09-2020, 23:02:05
    #54
    Üyeliği durduruldu
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de böyle parazitce yaşayan insanların olduğuna üzüldüm.
    Kimi sevip sevmeyeceğimi sana mı soracağım? Senin sevdiğin adamı sevmiyorum diye parazitce mi yaşamış oluyorum? Sana diyecek bir kelimem yok maalesef. Çok komiksin.. 😊