genel olarak muhalif olmasam da muhalif gazetecilerin gözaltına alınması, iyi spikerlerin medyadan el çektirilmesi ileriye değil geriye gittiğimizin göstergesi.
Sosyal medya dan bu tarz gazetecilere destek vermeliyiz bence
Ben de böyle parazitce yaşayan insanların olduğuna üzüldüm.
Kimi sevip sevmeyeceğimi sana mı soracağım? Senin sevdiğin adamı sevmiyorum diye parazitce mi yaşamış oluyorum? Sana diyecek bir kelimem yok maalesef. Çok komiksin.. 😊