genel olarak muhalif olmasam da muhalif gazetecilerin gözaltına alınması, iyi spikerlerin medyadan el çektirilmesi ileriye değil geriye gittiğimizin göstergesi.

Sosyal medya dan bu tarz gazetecilere destek vermeliyiz bence