• 07-09-2020, 20:41:18
    #37
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de böyle parazitce yaşayan insanların olduğuna üzüldüm.
    Hocam siz başkasına hakaret etmeden yorum yapamıyorsunuz daha önce de böyle bir üsluba sahip olduğunuzu gördüm.
  • 07-09-2020, 20:42:12
    #38
    Gerçekten tarafsız olduğunu düşünmüyordum. Ama çok severek izlerdim. Yolu açık olsun
  • 07-09-2020, 20:42:27
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz başkasına hakaret etmeden yorum yapamıyorsunuz daha önce de böyle bir üsluba sahip olduğunuzu gördüm.
    Hakaret hak etmek diyelim.
  • 07-09-2020, 20:43:55
    #40
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakaret hak etmek diyelim.
    Hocam bence siz bu üslubunuzla hak ediyorsunuz kusura bakmayın adam eleştirisini sunuyor siz adama parazit diyorsunuz.

    Bu mesajınızla da hakaret ettiğinizi kabul ediyorsunuz.

    Mesajınızı bildirdim.
  • 07-09-2020, 20:43:57
    #41
    CAR1SSMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu haberdekileri de doğru olarak söylüyordu en son Her söylediğini doğru sanmamak lazım

    https://www.google.com.tr/amp/s/m.sa...-yalanlari/amp
    sabah gazetesi tamam konuşma benim için bitmiştir
  • 07-09-2020, 20:44:33
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence siz bu üslubunuzla hak ediyorsunuz kusura bakmayın adam eleştirisini sunuyor siz adama parazit diyorsunuz.

    Mesajınızı bildirdim.
    Bir de silivri soğuk diyin de tam olsun
  • 07-09-2020, 20:45:29
    #43
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de silivri soğuk diyin de tam olsun
    R10 gibi bir platforma yakışmıyor davranışlarınız. Burada farklı bir seviye var sanıyordum.
  • 07-09-2020, 20:47:03
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 gibi bir platforma yakışmıyor davranışlarınız.
    Benim davranışlarım yakışmıyor diyorsunuz ancak 4.5 Milyon işçi Türkiye'ye yakışıyorsa sizlere de helal olsun. Sadece Demogoji yapıyorsunuz.
  • 07-09-2020, 20:48:02
    #45
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun için yemin eder misin? ATV spikerini rızkını,kariyerini hayatını ve yaşamasını 1 kişiye bağlıyor. Gerçekten acıyorum sizlere vicdan yerine taş taşıyorsunuz...
    Hükümeti eleştiren şahıs muhalefeti de eleştirdiği zaman belki o zaman tarafsız diyebiliriz. AKP gidip yerine CHP gelse yine iktidar yandaşları dönecektir. Çünkü başa gelene yalakalık yapmazsan işinden olursun. Türkiye 70 yıldır bu şekilde yönetiliyor. Artık bunun farkına varıp birilerinin yandaşı değil de ülkenin gelişmesi için birlik olalım. Her şey güzel olacak diyip belediyeyi kendi adamlarımızla doldurmak yerine kim daha başarılıysa onu işe alalım mesela.