yalan söylemek kolpalamak sallamak cesaret işi tabi doğru. ahaber = fox . Tek farkı zıt yönler. Umarım bu 2 kanal yakın zamanda kapanır. Tek tarafsız kanal tv8. en azından kolpası yalanı dolanı yok.
4 sene önce akasya avm'de görmüştüm. Selamlaşmıştık çok mütevazi, çok kibardı. Hal hatır sormuştu o zamana kadar adamı sert olarak tanıyordum. Özünde ekran gözüktüğünden daha samimi.
yalan söylemek kolpalamak sallamak cesaret işi tabi doğru. ahaber = fox . Tek farkı zıt yönler. Umarım bu 2 kanal yakın zamanda kapanır. Tek tarafsız kanal tv8. en azından kolpası yalanı dolanı yok.