4 sene önce akasya avm'de görmüştüm. Selamlaşmıştık çok mütevazi, çok kibardı. Hal hatır sormuştu o zamana kadar adamı sert olarak tanıyordum. Özünde ekran gözüktüğünden daha samimi.