• 07-09-2020, 23:49:40
    #64
    Cesur olan tarafsız olur. Dürt bir yandan saldırılara göğüs gerer. Maalesef taraf tutmak hiç bir haberciye yakışmıyor. Taraf tutan gerçek haberci değildir...
  • 08-09-2020, 00:34:33
    #65
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haber spikeri konusu bile kavga çıkartıyor hakikaten ülke kutuplaşmış ya
    değmez birbirinizi kırmaya
    Bunu başlatan " %50'i evde zor tutuyorum " diyen şahsım değil mi ? Olsun o kadar.

    Bu arada, bir kaç önce ki mesajda da bir arkadaşın belirttiği gibi Portakal hiç bir zaman ben tarafsızım demedi. Aslanlar gibi Mustafa Kemal'in askerleriyiz diye haykırdı.
  • 08-09-2020, 01:21:58
    #66
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    En azından 1 muhalif var 999 iktidar destekli var, Objektif birisi gelene kadar 1 kişi hepsine yetti yoksa bu halkı kandıran çok olurdu
  • 09-09-2020, 09:41:49
    #67
    Bu adama objektif demek taraf tutmanın alasıdır.

    Chp fanı bildigin.

    Tarafsız olan iki tarafı eleştirir.
  • 09-09-2020, 09:51:22
    #68
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kim ne derse desin adam tarafsız habercilik yapmaya çalışıyordu. (günümüzde itibar suikastleri çok yaygın ve acımasızca yapılıyor)
  • 09-09-2020, 10:39:37
    #69
    Üyeliği durduruldu
    Taraflıdır, Tarafsızdır
    Sevilir, Sevilmez
    Tartışılır.

    Tartışılamayacak olan tek şey cesaretidir. Böyle bir ortamda konuşabilmek her yiğidin hakkı değildir.
    Ana haber bülteni için çok büyük bir kayıp, Yolu açık olsun.
  • 09-09-2020, 11:01:42
    #70
    birde tarafsız olsaydı ama kendisini 1 gram sevmem a haber ne kadar dandikse fox da aynı şekilde dandik