• 07-09-2020, 20:36:45
    #28
    Kim ne derse desin tarafsızlık konusunda kimse eline su dökemedi. Kırpılmış videolarla da bu adamın imajını zedeleyemezsiniz. Hayatında birkaç defadan fazla Fatih Portakal'ı izlememiş insanlar da yorum yapmaz ise güzel olur
  • 07-09-2020, 20:36:59
    #29
    Ragnarok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğruları söyleyeni 9 köyden kovarlar hayaller ile yaşayanı gerçekler ile s hocam iyi akşamlar size
    Hocam bu adama maşa değil diyorsanız hayallerle yaşıyorsunuz.
  • 07-09-2020, 20:37:55
    #30
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yalan söylemek kolpalamak sallamak cesaret işi tabi doğru. ahaber = fox . Tek farkı zıt yönler. Umarım bu 2 kanal yakın zamanda kapanır. Tek tarafsız kanal tv8. en azından kolpası yalanı dolanı yok.
    Star tv daha mantıklı haber izlemek için
  • 07-09-2020, 20:38:05
    #31
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu adama maşa değil diyorsanız hayallerle yaşıyorsunuz.
    bu adamın gerçeklerini görmeyip hayallerinize devam edin zaten seven kişi çok iyi seviyor
  • 07-09-2020, 20:38:42
    #32
    Ragnarok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğruları söyleyeni 9 köyden kovarlar hayaller ile yaşayanı gerçekler ile s hocam iyi akşamlar size
    Bu haberdekileri de doğru olarak söylüyordu en son Her söylediğini doğru sanmamak lazım

    https://www.google.com.tr/amp/s/m.sa...-yalanlari/amp
  • 07-09-2020, 20:38:54
    #33
    KutluSeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim ne derse desin tarafsızlık konusunda kimse eline su dökemedi. Kırpılmış videolarla da bu adamın imajını zedeleyemezsiniz. Hayatında birkaç defadan fazla Fatih Portakal'ı izlememiş insanlar da yorum yapmaz ise güzel olur :)
    Pkk ye teşekkür ettiği videoyu nereden kırp aynı sonuç çıkıyor hocam kesinlikle taraflıydı.

    Ben tarafsız olarak şunu diyebilirim Ahaber neyse Fox TV o'dur.
  • 07-09-2020, 20:40:05
    #34
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Star tv daha mantıklı haber izlemek için
    Bana izlememek daha mantıklı geliyor hocam. HEm vaktim gitmiyor hem sinirlenmiyorum hemde vaktimi kendime sevdiklerime ayırıyorum izledikte ne oldu kurtaramadık ki
  • 07-09-2020, 20:40:55
    #35
    Tarafsız olduğunu söylemedi ki hiç bir zaman?
    Mustafa Kemal'in izindeyim dedi hep.
    Yani hep doğru yolda idi.
    Yolu açık olsun 🙏👍👏
  • 07-09-2020, 20:41:00
    #36
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pkk ye teşekkür ettiği videoyu nereden kırp aynı sonuç çıkıyor hocam kesinlikle taraflıydı.

    Ben tarafsız olarak şunu diyebilirim Ahaber neyse Fox TV o'dur.
    Peki hocam, siz de dahil kimse bana bu konuda yanıt vermezse sevineceğim.