Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 gibi bir platforma yakışmıyor davranışlarınız.
Benim davranışlarım yakışmıyor diyorsunuz ancak 4.5 Milyon işçi Türkiye'ye yakışıyorsa sizlere de helal olsun. Sadece Demogoji yapıyorsunuz.