• 04-09-2020, 20:42:06
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bugün fark ettim, kılıfı çıkarayım sileyim derken ekranın birkaç milim açıldığını gördüm. Telefon Huawei mate 10 lite ve bu sorunun çoğu kişide olduğunu gördüm. Cidden biraz tırstım burdan sormak istedim telefoncu kişilere ne yapmalıyım bundan önce gördüğüm ancak inceledim sorun bataryada sanırım ama çok büyük şişme yok gözle bile zor gördüm ışık süzmeleri çıkıyordu derinden bakınca. Bende telefonu kapattım oksijen girmeyen kaba koydum her riske karşı şimdi yazıp tekrar koymayı düşünüyorum.

    2 yıl oldu garantisi bitti maalesef, telefoncuya götürürdüm şimdi ancak karantina sürecim mevcut o yüzden beklemedeyim
  • 04-09-2020, 20:44:27
    #2
    Bende 2-3 sene önce LG G2 vardı bataryası şişmişti gittim yeni batarya aldım 1 hafta sonra yine şişti artık gece yatmadan balkonda bırakıyordum telefonu patlarsa orada patlasın diye

    (1 ay sonra falanda anakartı yanmıştı.)
  • 04-09-2020, 20:45:49
    #3
    fakirlik nedir bilmiyorsun anlaşildi
  • 04-09-2020, 20:49:26
    #4
    Serdarcan97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fakirlik nedir bilmiyorsun anlaşildi
    Neden bu önyargınız hocam eğer canından çok malına kıymet veren var ise bunun adı fakirlik değil aptallık kusura bakmayın ama, söz meclisten dışarı.

    Ben bunu yine böyle kullanırım eğer problem yok ise ancak bu kadar önlem alma sebebim patladığında evde yangın çıkıp birine zarar gelmemesi için.

    Kimse kimsenin hayatını bilmeden bu tarz yorum yapma hakkına sahip değildir.
  • 04-09-2020, 21:02:04
    #5
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden bu önyargınız hocam eğer canından çok malına kıymet veren var ise bunun adı fakirlik değil aptallık kusura bakmayın ama, söz meclisten dışarı.

    Ben bunu yine böyle kullanırım eğer problem yok ise ancak bu kadar önlem alma sebebim patladığında evde yangın çıkıp birine zarar gelmemesi için.

    Kimse kimsenin hayatını bilmeden bu tarz yorum yapma hakkına sahip değildir.
    istediğini yap ben zorla bişey yaptirmiyorumya malini çok kiymet veren birisi demişsin saçmalamıssın biraz dediğimle alakasi yok fakirin seçme hakki yokdur elindekini kullanmak zorundadir örnek ben 2 yil pirpirli telefon kullandim benim hatam yüzünden pirpir yapsada para olmayinca yenisini alamiyorsun senin gibi sorunu olan o kadar kişi varki tahmin edemezsin batarya çok şişmemiş diyorsun sorun olacağini sanmiyorum telefon patlamasida o kadar şiddetli değil kanepenin üzerinde patlasa yakmaz
  • 04-09-2020, 21:16:46
    #6
    Migros'tan almıştım. Bu ay tam 2 yıl oldu.
    Olay 2-2,5 önce oldu. Dizi izlerken birden alltan ışık geldiğini gördüm. 2 gün takmadım kafaya 4.gün daha çok açıldı. Telefoncu ise bataryayı değiştirdi. Ama telefonun içine daha da etti. Şimdi sağlam. Geçmiş olsun
  • 04-09-2020, 21:17:13
    #7
    Serdarcan97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istediğini yap ben zorla bişey yaptirmiyorumya malini çok kiymet veren birisi demişsin saçmalamıssın biraz dediğimle alakasi yok fakirin seçme hakki yokdur elindekini kullanmak zorundadir örnek ben 2 yil pirpirli telefon kullandim benim hatam yüzünden pirpir yapsada para olmayinca yenisini alamiyorsun senin gibi sorunu olan o kadar kişi varki tahmin edemezsin batarya çok şişmemiş diyorsun sorun olacağini sanmiyorum telefon patlamasida o kadar şiddetli değil kanepenin üzerinde patlasa yakmaz
    Daha önce telefonumun bataryası patlamadı gördüklerimden yola çıkarak bu tehlikeyi ve sonuçlarına göre hareket ettim, merak etmeyin benim de ilk telefonum sonda yazdığım üzere karantina sürecim bittiği vakit giderek yaptırıcam kendi cebimden harcıyorum kendi cebimden alıyorum hocam fakirlik ile alakası yok bu durunuz 100 TL eksik çıkar gelir paşa paşa burda işimi yapar tekrar yaptırırım ki muhtemelen açacağım sitenin parası buna gidicek eğer 2-3 içinde daha da şişer ise
  • 04-09-2020, 21:18:14
    #8
    Batarya şişmiş %1800 ihtimalle. Benden size tavsiye çok iyi bir yere götürün. Vidalar yağlama yapmış olabilir. Çıta kırılabilr
  • 04-09-2020, 21:18:26
    #9
    Omerbulutxs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Migros'tan almıştım. Bu ay tam 2 yıl oldu.
    Olay 2-2,5 önce oldu. Dizi izlerken birden alltan ışık geldiğini gördüm. 2 gün takmadım kafaya 4.gün daha çok açıldı. Telefoncu ise bataryayı değiştirdi. Ama telefonun içine daha da etti. Şimdi sağlam. Geçmiş olsun
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce telefonumun bataryası patlamadı gördüklerimden yola çıkarak bu tehlikeyi ve sonuçlarına göre hareket ettim, merak etmeyin benim de ilk telefonum sonda yazdığım üzere karantina sürecim bittiği vakit giderek yaptırıcam kendi cebimden harcıyorum kendi cebimden alıyorum hocam fakirlik ile alakası yok bu durunuz 100 TL eksik çıkar gelir paşa paşa burda işimi yapar tekrar yaptırırım ki muhtemelen açacağım sitenin parası buna gidicek eğer 2-3 içinde daha da şişer ise
    Hocam telefonun içine daha da etti yazdıktan sonra şimdi sağlam demişsiniz ne işlem uygulandı ve iyi hale geldi sonrasında