2 yıl oldu garantisi bitti maalesef, telefoncuya götürürdüm şimdi ancak karantina sürecim mevcut o yüzden beklemedeyim
10
●220
ben 2 yil pirpirli telefon kullandim benim hatam yüzünden pirpir yapsada para olmayinca yenisini alamiyorsun senin gibi sorunu olan o kadar kişi varki tahmin edemezsin batarya çok şişmemiş diyorsun sorun olacağini sanmiyorum telefon patlamasida o kadar şiddetli değil kanepenin üzerinde patlasa yakmaz