Serdarcan97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fakirlik nedir bilmiyorsun anlaşildi
Neden bu önyargınız hocam eğer canından çok malına kıymet veren var ise bunun adı fakirlik değil aptallık kusura bakmayın ama, söz meclisten dışarı.

Ben bunu yine böyle kullanırım eğer problem yok ise ancak bu kadar önlem alma sebebim patladığında evde yangın çıkıp birine zarar gelmemesi için.

Kimse kimsenin hayatını bilmeden bu tarz yorum yapma hakkına sahip değildir.