Omerbulutxs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Migros'tan almıştım. Bu ay tam 2 yıl oldu.
Olay 2-2,5 önce oldu. Dizi izlerken birden alltan ışık geldiğini gördüm. 2 gün takmadım kafaya 4.gün daha çok açıldı. Telefoncu ise bataryayı değiştirdi. Ama telefonun içine daha da etti. Şimdi sağlam. Geçmiş olsun
zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce telefonumun bataryası patlamadı gördüklerimden yola çıkarak bu tehlikeyi ve sonuçlarına göre hareket ettim, merak etmeyin benim de ilk telefonum sonda yazdığım üzere karantina sürecim bittiği vakit giderek yaptırıcam kendi cebimden harcıyorum kendi cebimden alıyorum hocam fakirlik ile alakası yok bu durunuz 100 TL eksik çıkar gelir paşa paşa burda işimi yapar tekrar yaptırırım ki muhtemelen açacağım sitenin parası buna gidicek eğer 2-3 içinde daha da şişer ise
Hocam telefonun içine daha da etti yazdıktan sonra şimdi sağlam demişsiniz ne işlem uygulandı ve iyi hale geldi sonrasında