Bugün fark ettim, kılıfı çıkarayım sileyim derken ekranın birkaç milim açıldığını gördüm. Telefon Huawei mate 10 lite ve bu sorunun çoğu kişide olduğunu gördüm. Cidden biraz tırstım burdan sormak istedim telefoncu kişilere ne yapmalıyım bundan önce gördüğüm ancak inceledim sorun bataryada sanırım ama çok büyük şişme yok gözle bile zor gördüm ışık süzmeleri çıkıyordu derinden bakınca. Bende telefonu kapattım oksijen girmeyen kaba koydum her riske karşı şimdi yazıp tekrar koymayı düşünüyorum.

2 yıl oldu garantisi bitti maalesef, telefoncuya götürürdüm şimdi ancak karantina sürecim mevcut o yüzden beklemedeyim