Bende 2-3 sene önce LG G2 vardı bataryası şişmişti gittim yeni batarya aldım 1 hafta sonra yine şişti artık gece yatmadan balkonda bırakıyordum telefonu patlarsa orada patlasın diye

(1 ay sonra falanda anakartı yanmıştı.)