Serdarcan97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istediğini yap ben zorla bişey yaptirmiyorumya malini çok kiymet veren birisi demişsin saçmalamıssın biraz dediğimle alakasi yok fakirin seçme hakki yokdur elindekini kullanmak zorundadir örnek ben 2 yil pirpirli telefon kullandim benim hatam yüzünden pirpir yapsada para olmayinca yenisini alamiyorsun senin gibi sorunu olan o kadar kişi varki tahmin edemezsin batarya çok şişmemiş diyorsun sorun olacağini sanmiyorum telefon patlamasida o kadar şiddetli değil kanepenin üzerinde patlasa yakmaz
Daha önce telefonumun bataryası patlamadı gördüklerimden yola çıkarak bu tehlikeyi ve sonuçlarına göre hareket ettim, merak etmeyin benim de ilk telefonum sonda yazdığım üzere karantina sürecim bittiği vakit giderek yaptırıcam kendi cebimden harcıyorum kendi cebimden alıyorum hocam fakirlik ile alakası yok bu durunuz 100 TL eksik çıkar gelir paşa paşa burda işimi yapar tekrar yaptırırım ki muhtemelen açacağım sitenin parası buna gidicek eğer 2-3 içinde daha da şişer ise