erkancaglar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizde yılda 10 milyon kişi anca tatile gidiyor.
Asgari ücretliyi geçelim şimdi bir memur 3500 4000 alıyor kirasını ödiyecek , ev ihtiyaçlarını karşılayacak , faturaları ödiyecek üstüne tatile gidecek babadan kalma evi , arabası falan varsa anca yapar asgari ücretli ölmediğine şükreder duruma gelmiş tatilden bahsediyorsun adamın aldığı maaşın yarısı kiraya gidiyor.