yapılabilir
adam sigara içiyor diyor ki ben buna bagımlıyımmm
ya o sigaraya 1 yıl para verme yurt dışı tatile gidersin
lüks içinde yaşamanın sonuçları bunlar almanya da her şey pahalıdır
zoruna giden ne sen sahip çıkmayacaksın galiba mesajından bunu anlıyorum
Sen ciddimisin yoksa burda bizle kafamı buluyorsun, 1 yıl sigara içmesem gidiş dönüş bileti bile alamıyorum neyin kafası bu, boş boş yorumlar yapıyorsun. Yazdıklarına kendin inanıyormusun acaba