Arkadaş kimse kimsenin yurtdışında yaşamasına karışamaz bu bir, ama daha önemli olan bir ikinci var yurt dışında yaşayıp zaten durumun kötüyse ama burası cennetse yapabileceğin şey çok basit cennet vatanımıza geri dönersin iş çözer. Ama sen buraya gelip burası cennet orası çok kötü deyip o kötü yere geri dönersen anlarız ki dediğin gibi değil, ayrıca Almanya'da bit pazarında eşya satan halam 1500 euro gönderdi geçen aylarda bırakın bu palavraları arkadaşlar iyi diyorsanız gelin yaşayın başka bir şey demiyorum.