• 30-08-2020, 11:29:50
    #73
    PoyrazOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar da kötü durumda değiliz yapmayın bizim 3500TL Tayland da 15000 e yakın
    Venezuellaya karşı nasılda büyümüşüz ama ! (Biz büyümedik Venezuela battı .)

  • 30-08-2020, 11:32:43
    #74
    Konudaki birkaç kişi sağolsun çayımı içerken iyi güldürdü

    1 Yıllık sigara parasıyla yurtdışına tatile gidersin diyenimi ararsın yoksa ülkede dolar/euro nun 7-8 olmasını savunanımı ararsın... Komik
  • 30-08-2020, 11:54:27
    #75
    bunlara müstehak kardeşim ben avrupada rahat yaşıyorum sen? hem 1 dolar 0,85 euro niyeyse burası batmıyor yav
  • 30-08-2020, 12:33:59
    #76
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sarpasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanyada çalışanlar ile sohbet edin özellikle asgari ücretle açıkcas ben kaç kişiyi dinledim...
    Tatile gelirkenkredi çekipgelen o kadar çokmuş ki durumlarıçok zayıfmış
    Hikaye dinlemişsin. İşsiz olsan bile devlet ev kiraını oduyor ve yaşayabileceğin gerekirse tatile gidebileceğin miktarda parayı her ay karsılıksız veriyor. Hayatın boyunca işsiz olarak yaşayabilirsin bile 2 tip işsizlik maaşı var. Hiç çalışmayıp yatarak yaşayacağım dersen buna bile imkanın var. Sen ne tatile gidememesinden bahsediyorsun.
  • 30-08-2020, 12:51:48
    #77
    Merhaba Her Söylenene inanmak yerine biraz araştırsak olmaz mi acaba hem bilgimiz artar biz kazanırız iyi olmaz mi?
  • 30-08-2020, 12:55:19
    #78
    Rawnessteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hikaye dinlemişsin. İşsiz olsan bile devlet ev kiraını oduyor ve yaşayabileceğin gerekirse tatile gidebileceğin miktarda parayı her ay karsılıksız veriyor. Hayatın boyunca işsiz olarak yaşayabilirsin bile 2 tip işsizlik maaşı var. Hiç çalışmayıp yatarak yaşayacağım dersen buna bile imkanın var. Sen ne tatile gidememesinden bahsediyorsun.
    Sabah sabah güldürdünüz beni Allah ta sizi güldürsün.
  • 30-08-2020, 12:56:53
    #79
    webtiryaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah sabah güldürdünüz beni Allah ta sizi güldürsün.
    Neye güldünüz bende güleyim bir hata varsa. Eşim doğma büyüme Alman vatandaşı ve şuanda babası tam yukarda yazdığım şekilde yaşıyor tahmini 10 yıldır.
  • 30-08-2020, 13:02:15
    #80
    Rawnessteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neye güldünüz bende güleyim bir hata varsa. Eşim doğma büyüme Alman vatandaşı ve şuanda babası tam yukarda yazdığım şekilde yaşıyor tahmini 10 yıldır.
    Merhaba madem esiniz almanca biliyor Bu siteyi Sizin icin tercüme etsin anlar siniz ne demek istediğimi.
  • 30-08-2020, 13:04:59
    #81
    webtiryaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba madem esiniz almanca biliyor Bu siteyi Sizin icin tercüme etsin anlar siniz ne demek istediğimi.
    İş aramayı bırakmaman gerekli yardımların devami için bu tarz detayların peşinde miyiz ? Onun dışında tercümeye gerek yok olay dediğim gibi.