Rawnessteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neye güldünüz bende güleyim bir hata varsa. Eşim doğma büyüme Alman vatandaşı ve şuanda babası tam yukarda yazdığım şekilde yaşıyor tahmini 10 yıldır.
Merhaba madem esiniz almanca biliyor Bu siteyi Sizin icin tercüme etsin anlar siniz ne demek istediğimi.