Hikaye dinlemişsin. İşsiz olsan bile devlet ev kiraını oduyor ve yaşayabileceğin gerekirse tatile gidebileceğin miktarda parayı her ay karsılıksız veriyor. Hayatın boyunca işsiz olarak yaşayabilirsin bile 2 tip işsizlik maaşı var. Hiç çalışmayıp yatarak yaşayacağım dersen buna bile imkanın var. Sen ne tatile gidememesinden bahsediyorsun.
Sabah sabah güldürdünüz beni Allah ta sizi güldürsün.