Sarpasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almanyada çalışanlar ile sohbet edin özellikle asgari ücretle açıkcas ben kaç kişiyi dinledim...
Tatile gelirkenkredi çekipgelen o kadar çokmuş ki durumlarıçok zayıfmış
Hikaye dinlemişsin. İşsiz olsan bile devlet ev kiraını oduyor ve yaşayabileceğin gerekirse tatile gidebileceğin miktarda parayı her ay karsılıksız veriyor. Hayatın boyunca işsiz olarak yaşayabilirsin bile 2 tip işsizlik maaşı var. Hiç çalışmayıp yatarak yaşayacağım dersen buna bile imkanın var. Sen ne tatile gidememesinden bahsediyorsun.