erkancaglar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O tatile gelen asgari ücretli kesim değil. Bugün Türkiye'de parası olan gidiyorsa ordanda buraya parası olan geliyor. Her Almanya'da çalışanı zengin mi saniyorsunuz.
10 milyon Alman geliyor yılda 10 milyon bu sana az geliyorsa ne diyim.

Bizde yılda 10 milyon kişi anca tatile gidiyor.

Asgari ücretliyi geçelim şimdi bir memur 3500 4000 alıyor kirasını ödiyecek , ev ihtiyaçlarını karşılayacak , faturaları ödiyecek üstüne tatile gidecek babadan kalma evi , arabası falan varsa anca yapar asgari ücretli ölmediğine şükreder duruma gelmiş tatilden bahsediyorsun adamın aldığı maaşın yarısı kiraya gidiyor.