• 30-08-2020, 01:25:43
    #19
    EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmiyorum hocam elimizden bir şey gelir mi şayet şöyle yapman gerekiyor ekonomi düzelsin deseler ben elimden gelenin en iyisini yapmaya hazırım. Gönderiyi bir şey yapalım diye değil de bir anımı paylaşmak istediğim için açtım.
    Ben çok fazla şey duyuyorum her gün konu sadece doviz kurları değil çok basit şeyler var son duyduğum 2 olayı söyleyim.
    1. Vodofone 2 yıl kalma sözüne 1 euro karşılığında p30 lite vermesi.
    2. Yeni eşinden boşanan kadınları 20 bin küsür euro vermesi daha neler var.
  • 30-08-2020, 01:25:57
    #20
    bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışı şubeleri gelir şimdi 😄 Vatanımıza sahip çıkalım cennet cennet. ( Sözüm meclisten dışarı kimleri kastettiğimi kendileri biliyor)
    Aynen hocam o tiplere ben de ayar oluyorum. Kimlerden bahsettiğini bildim. Avrupada aylık 2-3 bin Euroya çalışıp Türkiyedeki 2300 TL alan adama şükretsin diyen adamlar.
  • 30-08-2020, 01:26:46
    #21
    öncelikle turkiye gibi gelişmekte olan ülkelerde tablo bu olmak zorunda
    senin paran 1 dolar 1 lira olsa şuan batarsın aç kalırsın iş bulamazsın herşeye disardan alırsın işsizik olur ülkeye yatırımcı gelmez iş yapmaz
  • 30-08-2020, 01:28:17
    #22
    Hakan23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle turkiye gibi gelişmekte olan ülkelerde tablo bu olmak zorunda
    senin paran 1 dolar 1 lira olsa şuan batarsın aç kalırsın iş bulamazsın herşeye disardan alırsın işsizik olur ülkeye yatırımcı gelmez iş yapmaz
    Gerçekten gelişmekte olduğumuza inanıyor musunuz lütfen söyleyin de bende bileyim lütfen.
  • 30-08-2020, 01:28:19
    #23
    Vay be bilinmeyen bir konu daha gün yüzüne çıktı teşekkürler kesinlik bu konuya kafa yormalıyım işlere, girişimlere vs. değil.
  • 30-08-2020, 01:28:34
    #24
    Hakan23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle turkiye gibi gelişmekte olan ülkelerde tablo bu olmak zorunda
    senin paran 1 dolar 1 lira olsa şuan batarsın aç kalırsın iş bulamazsın herşeye disardan alırsın işsizik olur ülkeye yatırımcı gelmez iş yapmaz
    Hocam hep bunu söylüorlar dolar 1 Tl olsa ülkede hiç bir şey üretmeyiz diye ama baktığımız zaman şu anda Amerikada bizden çok karpuz üretiyor vs. Yani ben açıkcası yanlış buluyorum bu düşünceyi.
  • 30-08-2020, 01:29:56
    #25
    Volt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten gelişmekte olduğumuza inanıyor musunuz lütfen söyleyin de bende bileyim lütfen.
    veriler yalan söylemez bu sene gelişmiş ülkeler - büyüdü gelişmekte olan ulkeler dahi büyümekte zorlanıyorlar
    buna nazaran ufak bir büyüme ile 2019 kapandı
  • 30-08-2020, 01:30:13
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ülkeyi karalamak için google a yabancı para birimini yazmak bende gine frangını yazayım



    2000 öncesi hükümetlerin ülkede bir otoyol bile yapamaması gelişmemizin sbeebi olabilir miydi ya da şu an ki durumumuzun biz hala izmire otoyol açıldı onu konuşuyoruz kıyasladığınız ülkeler bunları 70 yıl önce yaptı da şu an bu halde
  • 30-08-2020, 01:30:17
    #27
    ekremmertozcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay be bilinmeyen bir konu daha gün yüzüne çıktı teşekkürler kesinlik bu konuya kafa yormalıyım işlere, girişimlere vs. değil.
    Zaten dikkat edersen off-topic kategorisinde açtım konuyu hocam. Yaptığın iş bir kahvehaneye gidip burada oturacak vaktim yok deyip çıkmaya benzedi. İçeri girmezsin olur biter. Off topic konularına zorla mı sokuyorlar sizi