Vay be bilinmeyen bir konu daha gün yüzüne çıktı teşekkürler kesinlik bu konuya kafa yormalıyım işlere, girişimlere vs. değil.
Zaten dikkat edersen off-topic kategorisinde açtım konuyu hocam. Yaptığın iş bir kahvehaneye gidip burada oturacak vaktim yok deyip çıkmaya benzedi. İçeri girmezsin olur biter. Off topic konularına zorla mı sokuyorlar sizi