EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmiyorum hocam elimizden bir şey gelir mi şayet şöyle yapman gerekiyor ekonomi düzelsin deseler ben elimden gelenin en iyisini yapmaya hazırım. Gönderiyi bir şey yapalım diye değil de bir anımı paylaşmak istediğim için açtım.
Ben çok fazla şey duyuyorum her gün konu sadece doviz kurları değil çok basit şeyler var son duyduğum 2 olayı söyleyim.
1. Vodofone 2 yıl kalma sözüne 1 euro karşılığında p30 lite vermesi.
2. Yeni eşinden boşanan kadınları 20 bin küsür euro vermesi daha neler var.