Ülkeyi karalamak için google a yabancı para birimini yazmak bende gine frangını yazayım
2000 öncesi hükümetlerin ülkede bir otoyol bile yapamaması gelişmemizin sbeebi olabilir miydi ya da şu an ki durumumuzun biz hala izmire otoyol açıldı onu konuşuyoruz kıyasladığınız ülkeler bunları 70 yıl önce yaptı da şu an bu halde