kardesmedikal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapılabilir

adam sigara içiyor diyor ki ben buna bagımlıyımmm

ya o sigaraya 1 yıl para verme yurt dışı tatile gidersin

lüks içinde yaşamanın sonuçları bunlar almanya da her şey pahalıdır

İşte yurtdısında yaşayanların bize gördüğü hak budur.

İçtiğimiz bir sigarayı bile bize çok görürler. İnsanca bir tatil yapmak ya altı üstü 2 hafta *** 2 hafta. Yurtdışına gidip görebilmem için benden küçük bir zevkimi bile çalmaya meraklıdırlar. Kendileri bu ülkeye gelip 5 yıldızlı otelde en güzel tatili yaparlar. Madem cennet bura madem bahsettiğin kadar güzel madem almanya tü pis kaka gelsene buralara ne işin var ecnebiye para kazandırıyorsun. Gelip burada milli sermaye ekonomisine sende çalışarak katkı sağlasana. Elin hansına niye para kazandırıyorsun?