• 30-08-2020, 01:30:37
    #28
    almanyaya gidecen tuvalet temizleyecen, 1 yıl kendini sık, sonra gel buraya fabrika aç nasıl fikir
  • 30-08-2020, 01:31:09
    #29
    EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hep bunu söylüorlar dolar 1 Tl olsa ülkede hiç bir şey üretmeyiz diye ama baktığımız zaman şu anda Amerikada bizden çok karpuz üretiyor vs. Yani ben açıkcası yanlış buluyorum bu düşünceyi.
    amerika tarimda en iyisi
    1 dolar 1 lira olsa batarız hep beraber
  • 30-08-2020, 01:32:21
    #30
    Hakan23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amerika tarimda en iyisi
    1 dolar 1 lira olsa batarız hep beraber
    Peki hocam sen öyle diyorsan öyledir dediğim gibi ekonomiden anlayan bir vatandaş değilim sadece kısa süre önce yaşadığım bir anıyı paylaşmak istedim
  • 30-08-2020, 01:32:48
    #31
    kardesmedikal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkeyi karalamak için google a yabancı para birimini yazmak bende gine frangını yazayım



    2000 öncesi hükümetlerin ülkede bir otoyol bile yapamaması gelişmemizin sbeebi olabilir miydi ya da şu an ki durumumuzun biz hala izmire otoyol açıldı onu konuşuyoruz kıyasladığınız ülkeler bunları 70 yıl önce yaptı da şu an bu halde
    ülkeyi gine ile kıyaslıyorsan zaten biz bitmişiz demektir yazık sana
  • 30-08-2020, 01:33:52
    #32
    bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışı şubeleri gelir şimdi 😄 Vatanımıza sahip çıkalım cennet cennet. ( Sözüm meclisten dışarı kimleri kastettiğimi kendileri biliyor)
    EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam o tiplere ben de ayar oluyorum. Kimlerden bahsettiğini bildim. Avrupada aylık 2-3 bin Euroya çalışıp Türkiyedeki 2300 TL alan adama şükretsin diyen adamlar.
    Öyle adamlara kafa göz dalmak lazım, sen avro ile 3000 maş al, sonra gel deki Türkiyedeki 260 avro maaş alanlara deki, şükredin, yokya, sen gelsene Türkiyede 260 euro maaş al ve haline şükret
    böyle kişiler bence vatan hainidir
    2300 TL=260 euro
  • 30-08-2020, 01:34:35
    #33
    Hakan23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amerika tarimda en iyisi
    1 dolar 1 lira olsa batarız hep beraber
    hocam ne batması Allah aşkına dolar 1 tl olunca otomatik olarak tüm maliyetler azalıyor 7 liraya aldığın mazotu 10 kuruşa almış oluyorsun ve dışarıya mal satacaksın maliyetler düşük olduğu için herkes üretim yapacak sen birşeyden anlamıyorsun bence yorum yapma
  • 30-08-2020, 01:35:19
    #34
    Endonezya gibi olmayalım da buna da şükür diyelim gönül isterdi bizim de Almanya da işimiz olsun çok değil bir kaç yıl çalışsak gelsek sanırım ev ve araba alırdık sonra tr de askeri ücrete de çalıştırdık
  • 30-08-2020, 01:36:12
    #35
    Hakan23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle turkiye gibi gelişmekte olan ülkelerde tablo bu olmak zorunda
    senin paran 1 dolar 1 lira olsa şuan batarsın aç kalırsın iş bulamazsın herşeye disardan alırsın işsizik olur ülkeye yatırımcı gelmez iş yapmaz
    dışarıdan almadığımız tek mal Sensin tive diş macunu.
  • 30-08-2020, 01:36:31
    #36
    MSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3500 dolarin 30000 tl ettigini yeni mi farkettin hocam, oran oranti.. haklisin ama hayat kismet kader
    yeni fark etmedim hocam da konuda da yazdığım gibi evet çarptığımız zaman belli oluyor ama o arkadaşın öyle demesi beni konunun içerisine daha iyi çekti