amerika tarimda en iyisi
1 dolar 1 lira olsa batarız hep beraber
hocam ne batması Allah aşkına dolar 1 tl olunca otomatik olarak tüm maliyetler azalıyor 7 liraya aldığın mazotu 10 kuruşa almış oluyorsun ve dışarıya mal satacaksın maliyetler düşük olduğu için herkes üretim yapacak sen birşeyden anlamıyorsun bence yorum yapma