Endonezya gibi olmayalım da buna da şükür diyelim gönül isterdi bizim de Almanya da işimiz olsun çok değil bir kaç yıl çalışsak gelsek sanırım ev ve araba alırdık sonra tr de askeri ücrete de çalıştırdık