Hakan23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amerika tarimda en iyisi
1 dolar 1 lira olsa batarız hep beraber
Peki hocam sen öyle diyorsan öyledir dediğim gibi ekonomiden anlayan bir vatandaş değilim sadece kısa süre önce yaşadığım bir anıyı paylaşmak istedim