EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hep bunu söylüorlar dolar 1 Tl olsa ülkede hiç bir şey üretmeyiz diye ama baktığımız zaman şu anda Amerikada bizden çok karpuz üretiyor vs. Yani ben açıkcası yanlış buluyorum bu düşünceyi.
amerika tarimda en iyisi
1 dolar 1 lira olsa batarız hep beraber