• 26-08-2020, 02:40:00
    #1
    En büyük hatam diş hekimi olmak. Ciddi rakamlar kazanılsada risk alma yetimi kaybettim beni sınırlayan bir şey varsa maalesef kariyerim. Burdan okuyacak arkadaşlara sesleniyorum (derece yaptım) iyi puan kötü puan bakmayın içinizde az biraz ümit varsa risk alabileceğiniz bölümlere gidin.
  • 26-08-2020, 02:41:26
    #2
    Kesinlikle amacım arkadaşlara üniversiteyi kötülemek değil.Umarım kimse benim yazdıklarımdan dolayı seçimlerini değiştirmez.
  • 26-08-2020, 02:52:37
    #3
    Ben risk alabileceğim bir bölüme girdim ne oldu biliyor musunuz ? Işsiz kaldım. İnternet sektöründe olan bilgi birikimim olmasa tamamen aç kalırdım sanırım. Eğer babanız zengin değilse risk falan almayın çünkü siz çoktan treni kaçırmış bir anne babanın çocuğusunuz. Zengin çocuğu 10 kez iş yapar dokuzunu batırır birinde başarır ve "başarılı" olur. Sen birkez risk alırsın tutmazsa bitersin. Hepimiz aynı şartlarda değiliz.
  • 26-08-2020, 02:55:01
    #4
    Hocam allah adamı çarpar yapmayın. Diş hekimliği kadar güzel bir meslek görmedim ben, sadece hafta sonları nöbete kalarak asgari ücret alan arkadaşlarım var. Ne tür bir risk almak istiyorsunuz?
  • 26-08-2020, 02:55:14
    #5
    Ben 3.kez sınava hazırlanıyorum daha isimli bir üniversitede bilgisayar mühendisliği bölümüne gitmek için.Büyük konuşmayayım fakat tıp kazanacak olsam asla tercih etmem,fazla düzenli ve monoton bir hayat beni bekliyor olacak aksi takdirde.Daha düzensiz ve anlık bir hayat yaşamayı tercih ederim.Ayrıca bir patronun emrinde çalışmayı da düşünmüyorum çünkü kendi ofisimde çalışarak aç da kalabilirim zengin de olabilirim fakat özgür bir insan olurum.
  • 26-08-2020, 02:56:33
    #6
    sadece trolse komik.
  • 26-08-2020, 02:59:17
    #7
    mcaliskan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam allah adamı çarpar yapmayın. Diş hekimliği kadar güzel bir meslek görmedim ben, sadece hafta sonları nöbete kalarak asgari ücret alan arkadaşlarım var. Ne tür bir risk almak istiyorsunuz?
    dediğim gibi asla para ihtiyacım olmadı ama para kazanma isteğimde gitmedi. Cimrilik değil. Kazanmak içinse kaybetmek lazım kaybedecek şeyi çok olan insan kaybetmekten daha çok korkuyor diyelim.
    Geor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 3.kez sınava hazırlanıyorum daha isimli bir üniversitede bilgisayar mühendisliği bölümüne gitmek için.Büyük konuşmayayım fakat tıp kazanacak olsam asla tercih etmem,fazla düzenli ve monoton bir hayat beni bekliyor olacak aksi takdirde.Daha düzensiz ve anlık bir hayat yaşamayı tercih ederim.Ayrıca bir patronun emrinde çalışmayı da düşünmüyorum çünkü kendi ofisimde çalışarak aç da kalabilirim zengin de olabilirim fakat özgür bir insan olurum.
    Hayatınızda başarılar dilerim umarım isteğiniz olur
  • 26-08-2020, 03:01:39
    #8
    jackspow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben risk alabileceğim bir bölüme girdim ne oldu biliyor musunuz ? Işsiz kaldım. İnternet sektöründe olan bilgi birikimim olmasa tamamen aç kalırdım sanırım. Eğer babanız zengin değilse risk falan almayın çünkü siz çoktan treni kaçırmış bir anne babanın çocuğusunuz. Zengin çocuğu 10 kez iş yapar dokuzunu batırır birinde başarır ve "başarılı" olur. Sen birkez risk alırsın tutmazsa bitersin. Hepimiz aynı şartlarda değiliz.
    Kesinlikle haklısınız. Maalesef bulunduğumuz coğrafya nedeniyle sözlerim çok ütopik farkındayım. Maalesef insanımız karnım doyacak mi acaba sorusuyla doğuyor. Ama en çok kazanan maalesef kaybedecek şeyi olmayan arkadaşlar oluyor.

    esparko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece trolse komik.
    Değil.
  • 26-08-2020, 03:07:41
    #9
    abi kanal tedavisi yaptırmayı düşünüyorum umarım mesleğinden soğumuş bir doktor gelmez.