En büyük hatam diş hekimi olmak. Ciddi rakamlar kazanılsada risk alma yetimi kaybettim beni sınırlayan bir şey varsa maalesef kariyerim. Burdan okuyacak arkadaşlara sesleniyorum (derece yaptım) iyi puan kötü puan bakmayın içinizde az biraz ümit varsa risk alabileceğiniz bölümlere gidin.