Ben 3.kez sınava hazırlanıyorum daha isimli bir üniversitede bilgisayar mühendisliği bölümüne gitmek için.Büyük konuşmayayım fakat tıp kazanacak olsam asla tercih etmem,fazla düzenli ve monoton bir hayat beni bekliyor olacak aksi takdirde.Daha düzensiz ve anlık bir hayat yaşamayı tercih ederim.Ayrıca bir patronun emrinde çalışmayı da düşünmüyorum çünkü kendi ofisimde çalışarak aç da kalabilirim zengin de olabilirim fakat özgür bir insan olurum.