• 26-08-2020, 03:08:19
    #10
    Diş hekimi arkadaşım bu sene mesleği bırak pilotluğa hazırlanıyor. Risk almak için çok geç değil hala.
  • 26-08-2020, 03:10:17
    #11
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diş hekimi arkadaşım bu sene mesleği bırak pilotluğa hazırlanıyor. Risk almak için çok geç değil hala.
    hepimiz o kadar cesur değiliz. İnşallah o cesaret bir gün bana da gelir
  • 26-08-2020, 07:51:59
    #12
    Benim dükkanın üst katında dişçi var darpane gibii para basıyor günde en az 20 müşteri geliyor en kötü 100 alsa 2k para toplar keşke dişçi olsaydım bende
  • 26-08-2020, 08:17:28
    #13
    diş hekimliğini bitirmişsin. Daha diş hekimi olmamışsın,
    Önce diş hekimi olmayı dene derim sonrası gelir.

    yaşın genç tecrübe önemli bir olgudur. Bunu kazanırsan şuan ki hatanı da iyi anlarsın
  • 26-08-2020, 08:23:59
    #14
    Vay arkadaş
  • 26-08-2020, 23:42:00
    #15
    Selamlar, dişhekimliği istiyorum bende umarım pişman olmam sizin gibi ki olacağımı sanmıyorum.
  • 27-08-2020, 01:13:55
    #16
    Diş hekimliği en fazla para kazanan mesleklerden birisi . İşsiz kalma derdi yok aç bir yer para bas. Millet sıraya giriyor.

    Fakat bazı meslekler vardır herkes yapamaz misal ben ne kadar para verilirse verilsin diş hekimliği yapamam , birinin ağzına elimi sokamam.

    23 yaşındasın sanırım daha hiç bir şey görmeden nasıl meslek'den soğudun anlamadım